Second opinion

Flere synspunkt!

Til tider kan det være et behov for å få hestens tilstand vurdert av andre enn sin faste veterinær. Du er kanskje usikker på om diagnosen/behandlingen som er gitt er riktig, eller du ønsker en bekreftelse fra andre veterinærer med spesifikk fagkompetanse.

Å be om en second opinion betyr ikke at du ikke stoler på din faste dyrlege, men du ønsker andres perspektiv på sykdomsbildet. Vi prøver på ingen måte å undergrave andre veterinærers kompetanse, tvert i mot. Vi ser at samarbeid er en nødvendighet i mange tilfeller og er optimalt for hestens helse.

Second opinion

vetBERVEN tilbyr deg en second opinion ved sykdomsproblematikk. Vi setter av god til hestens forhistorie og undersøker fra munn til hale. Du vil få en ærlig og helhetlig tilbakemelding, og vi nøler ikke med å henvise deg til riktig fagkompetanse ved behov.

Tverrfaglig dialog mellom enkeltstående veterinærer gir større sjans for suksess ved sykdomsproblematikk.

Kontakt oss for mer informasjon om denne tjenesten.